Reklama

Reklama

Powiat łęczyński: Padł ofiarą oszustwa na "pracownika banku"

Opublikowano: wt, 19 paź 2021 10:10
Autor: | Zdjęcie: Pixabay - zdjęcie ilustracyjne

Powiat łęczyński: Padł ofiarą oszustwa na "pracownika banku" - Zdjęcie główne

Padł ofiarą oszustwa na "pracownika banku" | foto Pixabay - zdjęcie ilustracyjne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Informacje łęczyńskie 1,2 tys. zł stracił mieszkaniec gminy Cyców, który został oszukany przez rzekomych pracowników banku. Mężczyzna podał im swoje dane osobowe, hasło do bankowości elektronicznej i pin do karty.

Reklama

W poniedziałek (18 października) do policjantów z łęczyńskiej komendy zgłosił się 60-letni mieszkaniec gminy Cyców, który poinformował, że padł ofiarą oszustów.

- Z relacji mężczyzny wynikało, że zadzwoniła do niego kobieta podająca się za pracownika banku. Poinformowała, że na jego koncie widnieje kilka wniosków o kredyt. Mężczyzna zaprzeczył, aby takie wnioski składał. Następnie kobieta poprosiła o podanie danych osobowych oraz danych dowodu osobistego. Po czym podała numer telefonu na który miał zadzwonić, aby dowiedzieć się szczegółów dotyczących złożonych wniosków - informuje starszy aspirant Magdalena Krasna z KPP w Łęcznej.

Gdy zadzwonił pod wskazany numer odezwał się mężczyzna. Podał mu swoje dane, hasło do bankowości elektronicznej i pin do karty. 60-latek nabrał podejrzeń i skontaktował się z infolinią swojego banku. Opowiedział o sytuacji i wtedy dostęp do jego konta został zablokowany. Okazało się, że z jego konta zniknęło 1,2 tys. zł.

Artykuł pochodzi z portalu tubalecznej.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (1)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

  • miesiąc temu | ocena +0 / -0

    Ewa

    Do córki też dzwoniła pracownica banku o kredyt kazała podać hasło do bankowości elektronicznej i wbić kod na telefonie córka 10 lat ma odłączyła się a ta pani 3 razy dzwoniła z Krakowa podawała że z banku dzwoni w sobotę o godzinie 21.00 córka ma telefon na kartę