Oba parki handlowe w Lubartowie, z otwarciem zaplanowanym w niedługim odstępie czasowym od siebie, mają oferować niemal tę samą gamę najemców i usług.
Citi Park w Lubartowie przygotowuje swoją ofertę handlową z naciskiem na marki odzieżowe, obuwnicze oraz drogerie – według słów koordynatora tego obiektu, wielu z tych najemców to dotychczas nowe propozycje na rynku, niedostępne u konkurencji.
- W naszym parku handlowym pojawią się znane i cenione marki odzieżowe, obuwnicze oraz drogerie – wiele z nich to zupełnie nowe propozycje na lokalnym rynku, niedostępne u konkurencji - mówi koordynator projektu. - Na fanów aktywnego stylu życia czeka także coś specjalnego – jedna z najlepiej wyposażonych siłowni w regionie. Nowoczesna, komfortowa i gotowa przyjąć zarówno początkujących, jak i doświadczonych miłośników sportu.
O drugim z parków wiemy już więcej. Park Targowa zaoferuje ponad 17 000 m² powierzchni handlowej rozmieszczonej w dwóch budynkach. Planowane są miejsca dla ponad 50 operatorów, w tym m.in. sieci takie jak WorldBox, HalfPrice, 4F, CCC, Sinsay, Empik, RTV Euro AGD, Rossmann, Smyk, Hebe, Action, Pepco. W najbliższych dniach poznamy kolejne nazwy sklepów, które znajdą swoje punkty w "Targowej".
WIĘCEJ INFORMACJI W DZISIEJSZYM NUMERZE "WSPÓLNOTY LUBARTOWSKIEJ".
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.