Prowadzenie audytu wewnętrznego w powiecie lubartowskim zgodnie z międzynarodowymi standardami praktyki zawodowej audytu wewnętrznego - to główne zadanie pracownika na tym stanowisku. 6 lutego władze powiatu zamieściły ogłoszenie o naborze dla audytora. Starostwo poszukuje pracownika na 0,4 etatu.
Poza wykształceniem wyższym pracodawca wymaga od kandydata m.in. posiadania odpowiednich certyfikatów lub zdania egzaminu na audytora albo posiadania uprawnień biegłego rewidenta. Wśród dodatkowych obowiązków audytora są m.in.: ocena prawidłowości ewidencji księgowej oraz wiarygodności sprawozdań finansowych i sprawozdań z wykonania budżetu czy kontrola przestrzegania przez pracowników procedur bezpieczeństwa systemów informatycznych.
To już jedenasty nabór na to stanowisko ogłoszony przez lubartowskie Starostwo w przeciągu ostatniego półtora roku. Żaden z wcześniejszych naborów nie przyniósł pozytywnego rozstrzygnięcia.
- Raz mieliśmy sytuację, w której oferta kandydata spełniała wymogi, ale nie doszliśmy do porozumienia pod względem finansowym. Poza tym nie było ofert w ogóle albo oferty nie spełniały wymogów formalnych - wyjaśnia Michał Rola, sekretarz Starostwa Powiatu Lubartowskiego. - Dotychczas nie mieliśmy audytora na etacie. Zadaniem takiego pracownika jest kontrola, przede wszystkim finansowa, ale nie tylko, bo również organizacyjna - dodaje urzędnik.
Przepisy zobowiązują Starostwo do posiadania pracownika etatowego na stanowisku audytora. Obecnie usługi audytowe realizuje dla samorządu pracownik zewnętrzny na umowie zlecenie.
Na oferty od zainteresowanych pracą Starostwo czeka do 19 lutego.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.