Z relacji jednego z klientów wynika, że sytuacja była szczególnie trudna dla osób starszych, które miały problemy z obsługą kas samoobsługowych, zwłaszcza przy identyfikacji i wyborze odpowiednich rodzajów pieczywa. System nie zawsze podpowiadał właściwy produkt, co powodowało dezorientację. Dotychczas w sklepach w Lubartowie zawsze dostępna była przynajmniej jedna kasa z obsługą. Sytuacja w Lidlu może więc stanowić precedens w regionie.
W innych sklepach w Lubartowie, takich jak Rossmann, Topaz, Kaufland czy Biedronka, również dostępne są kasy samoobsługowe. Klienci mają więc możliwość wyboru preferowanej formy obsługi podczas zakupów. Dajcie znać, czy napotykacie problemy z kasami samoobsługowymi w tych sklepach: kontakt@24wspolnota.pl (w tytule wpisz: KASY SAMOOBSŁUGOWE LUBARTÓW).
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.