reklama
reklama

Młodzi inwestorzy z II LO mają powód do dumy! Uczennice z Lubartowa wysoko w województwie w grze giełdowej

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Młodzi inwestorzy z II LO mają powód do dumy! Uczennice z Lubartowa wysoko w województwie w grze giełdowej - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Informacje lubartowskieEkipa z II LO najlepsza w Lubartowie i na wysokim miejscu w województwie.
reklama

Niedawno poznaliśmy wyniki I etapu Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej SIGG dla uczniów szkół ponadpodstawowych. SIGG to największy projekt edukacyjny uczący w sposób praktyczny inwestowania na giełdzie. W ten sposób młodzi ludzie przygotowują się w praktyce do zarządzania własnym portfelem oraz inwestowania prawdziwych pieniędzy w przyszłości. W I etapie tegorocznej edycji projektu uczestnicy mogli inwestować wirtualne środki w akcje spółek wchodzących w skład indeksów WIG20 i mWIG40 oraz ETFy. Rywalizacja była zacięta i zakończyła się dogrywką.
Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród uczniów z II LO, którzy zostali podzieleni na grupy dysponujące pulą po 20 tysięcy zł. Najlepszy wynik osiągnęły Maria Serwin i Kinga Maciągiewicz z klasy III i. Uczennice zajęły 17. miejsce w województwie na 224 zgłoszonych grup, a po dogrywce uplasowały się na 19. miejscu, które zapewniło im najwyższy wynik dla grup zgłoszonych z Lubartowa.
1 marca rozpoczął się II etap Gry Giełdowej SIGG. Tym razem uczestnicy będą inwestować środki w kontrakty terminowe notowane na GPW. Początkowa pula jest o połowę mniejsza niż w etapie I, ale trzymamy kciuki za dobre i opłacalne inwestycje. Powodzenia!
Opiekunem uczniów jest pani Urszula Żurawska, nauczyciel podstaw przedsiębiorczości oraz informatyki w II LO w Lubartowie.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama