20 - letnia kobieta zawiadomiła KPP w Lubartowie, że podczas próby sprzedaży sukienki została oszukana.
- Po wystawieniu sukienki z kobietą skontaktowała się osoba, który oświadczyła, że jest zainteresowana zakupem. W celu sfinalizowaniu zakupu wysłał kobiecie na jej adres e-mailowy wiadomość zatytułowaną ,,zaakceptować w celu otrzymania wpłaty”, następnie kolejną informacją, która pojawiła się na ekranie było przelogowanie do fałszywej strony banku pokrzywdzonej - informuje st. sierż. Jagoda Stanicka z KPP w Lubartowie.
Po zalogowaniu na stronie kobieta została automatycznie wylogowana. Nie mogła już wejść ponownie na stronę obsługi konta.
- W wyniku kliknięcia w przesłany link i zalogowania na fałszywą stronę banku 20-latka straciła 1150 złotych. Pieniądze zostały wypłacone za pomocą kodów BLIK w jednym z bankomatów na terenie Polski - informuje policja.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.