Od 1 września Powiat Lubartowski rusza z realizacją usługi indywidualnego transportu door-to-door.
Kto może skorzystać ze wsparcia w zakresie przewozów? Każdy kto ukończył 18 lat oraz spełnia co najmniej jeden z poniższych warunków: każdy kto ukończył 18 lat, posiada orzeczenie o niepełnosprawności lub inny równoważny dokument;
Nie posiada orzeczenia, ale ze względu na wiek lub stan zdrowia ma ograniczoną sprawność:
porusza się na wózku inwalidzkim lub o kulach, posiada ograniczoną możliwość poruszania się, jest osobą w wieku emerytalnym; jest osobą niewidomą lub słabowidzącą; jest osobą głuchą lub słabosłyszącą; jest osobą głuchoniewidomą; posiada niepełnosprawność psychiczną lub intelektualną.
Osoba z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności będzie mogła skorzystać z usługi wraz z opiekunem lub psem asystującym. Dodatkowo pomocy udzielać może Asystent osoby niepełnosprawnej.
Zgłoszenia potrzeby wsparcia w zakresie mobilności należy dokonać 3 dni przed planowanym przejazdem:
- przez formularze zgłoszeniowy dostępny w na stronie internetowej www.powiatlubartowski.pl
- telefoniczne (tel. +48 669 42 00 20), w godzinach od 7.30 do 11.00;
- osobiście w Budynku Starostwa Powiatowego w Lubartowie, ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów
- drogą mailową, na adres d2d@powiatlubartowski.pl
- za pośrednictwem usługi pocztowej lub kurierskiej dostarczone na adres: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów w godzinach pracy Starostwo Powiatowe w Lubartowie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.