Na stronie Urzędu Gminy Lubartów opublikowano komunikat:
W związku z rozwojem sytuacji zagrożenia epidemiologicznego w kraju, w trosce o bezpieczeństwo Państwa, Waszych bliskich oraz pracowników Urzędu Gminy Lubartów i jednostek organizacyjnych Gminy Lubartów od dnia 15 października br. do odwołania zostają wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu urzędu.
Urząd będzie dostępny dla zainteresowanych w godzinach 7.15 – 12.15 oraz 13.00 – 18.00.
Wszelkie sprawy, niewymagające osobistego stawiennictwa, proszę załatwiać drogą pocztową, za pomocą poczty elektronicznej, przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, jak również drogą telefoniczną.
Podstawowe dane do kontaktu:
- Sekretariat: 81 855 35 86
- Referat Finansowy: 81 854 59 14
- Referat Podatkowy: 81 854 59 16, 81 855 20 12
- Referat Inwestycyjny: 81 854 59 06, 81 854 59 05
- Referat Gospodarowania Nieruchomościami (m.in. sprawy związane z geodezją i rolnictwem): 81 854 59 04
- Referat Organizacyjno-Administracyjny (ewidencja ludności i dowody osobiste: 81 855 23 23, Biuro Pierwszej Obsługi: 81 854 59 00)
- Referat Spraw Społecznych (m.in. sprawy związane ze świadczeniami rodzinnymi): 81 854 59 08
- Centrum Obsługi Inwestora (m.in. sprawy związane z działalnością gospodarczą): 81 855 69 39