Od 1908 roku Hoover jest jednym ze światowych liderów na rynku urządzeń gospodarstwa domowego, dzięki zdolności reagowania na stale zmieniające się potrzeby konsumentów. Rozwijając się wraz z nimi i rozumiejąc ich potrzeby, marka wnosi własną jakość i know-how w sektorze dużego sprzętu AGD. Nowe strategiczne pozycjonowanie Hoover jest wynikiem ciągłego wsłuchiwania się w potrzeby i prawdziwego zainteresowania ludźmi: projektowanie rozwiązań gwarantujących najlepsze możliwe połączenie wydajności i optymalnego czasu użytkowania, zapewnienie długotrwałej wydajności i ciągłe wdrażanie nowoczesnych technologii.
Dzięki swojemu ogromnemu doświadczeniu i ekspertyzie w sektorze dbania o dom, marka ma na celu zapewnić użytkownikom realną poprawę jakości ich życia, aby mogli mieć więcej czasu na poświęcenie się rzeczom, które kochają. Efektywność jej produktów, wynikająca z ich solidnej konstrukcji, która uwydatnia ich wydajność i renomowaną niezawodność, sprawia, że jest to cel możliwy do osiągnięcia.
Nowe logo symbolizuje ewolucję, pokazując charakterystyczne cechy oferty Hoover - nowoczesność, praktyczność, tradycję i unikalność. Charakterystyczna czerwień jest nadal obecna, ale pozostawia więcej miejsca na nowe kolory, spośród których niebieski odgrywa teraz wiodącą rolę. Nowe logo to wizualne przedstawienie postępu - most łączący historię i dziedzictwo marki z jej aktualnym dążeniem do nowoczesności i innowacji.
Hoover rozumie potrzebę posiadania domowego pomocnika, który oferuje rozwiązania ułatwiające prace domowe, pozwalając konsumentom na nowo odkryć wartość czasu spędzanego z bliskimi.
Sercem marki jest sprzęt małego AGD, który jest szeroko prezentowany na targach. Stoisko podzielono na trzy sekcje, aby zaprezentować filozofię „5-gwiazdkowego doświadczenia”, która jest inspiracją dla tworzenia produktów marki Hoover. To najwyższa wydajność, łatwość użytkowania, bezproblemowa konserwacja i niezawodność. W skrócie – wydajność gwarantowana przez długi czas.
Stoisko zaprojektowane jest tak, aby pokazać odwiedzającym cały ekosystem Hoovera. Pierwszy poziom jest poświęcony nowej tożsamości wizualnej i strategii komunikacyjnej, która będzie definiować przyszłość marki, podczas gdy drugi poziom ma na celu zaprezentowanie jej charakterystycznych rozwiązań. Trzeci poziom, inspirowany koncepcją domu, pozwala odwiedzającym przetestować skuteczność produktów w różnych kontekstach, w pokojach z różnymi rodzajami podłóg, potrzebami czyszczenia i zastosowaniami.
Gwiazdą stoiska jest HF2, bezprzewodowy odkurzacz, który jest doskonałym połączeniem mocy i lekkości dzięki technologii Ultra Compact X3. Jego moc ssania można łatwo zwiększyć* za pomocą prostego ruchu, który kompresuje kurz w pojemniku, potrajając jego pojemność do 1 litra**. Interaktywna zabawa w wirtualny dom zaprasza odwiedzających do rywalizacji w grze „na czyszczenie”, w której w prosty i zabawny sposób można odkryć charakterystyczne cechy odkurzacza HF2.
Na ekspozycji Hoovera prezentowane są wszystkie nowe produkty, zaprojektowane tak, aby dostosować się do każdej potrzeby konsumentów. Na przykład HF4 Hydro to potężny i zwrotny odkurzacz bezprzewodowy, który pomaga utrzymać podłogi czyste i świeże dzięki specjalnej szczotce Hydro, podczas gdy HF1 Plus oferuje zaskakujące połączenie wydajności i łatwości użytkowania dzięki szczotce All-Floor z technologią Anti-Twist, która czyści, zapobiegając jednocześnie owijaniu się włosów wokół szczotki. Odkurzacz do podłóg Wet&Dry HW5 jednocześnie odkurza i myje, pomagając zaoszczędzić czas i wysiłek - jego dwa wałki poruszają się jednocześnie w przeciwnych kierunkach, zapewniając wydajne czyszczenie podłóg. Na wystawie znajduje się także robot odkurzający HG4 - doskonały przykład technologii zastosowanej w czyszczeniu domowym, który łączy zaawansowaną nawigację laserową, inteligentną funkcję mycia i praktyczną stację ładowania z automatycznym opróżnianiem pojemnika na kurz.
Oprócz czyszczenia podłóg, Hoover prezentuje również HMC5, najpotężniejszy w ofercie odkurzacz do materacy. Dzięki czterem automatycznym funkcjom i wbudowanemu czujnikowi kurzu, HMC5 jest zaprojektowany do usuwania kurzu i roztoczy z materacy, łóżek, sof, poduszek i tkanin tapicerskich – to idealny partner dla alergików i osób cierpiących na astmę.
Hoover wnosi także swoje doświadczenie do świata sprzętu dużego AGD, ze specjalną strefą dedykowaną rozwiązaniom o wysokiej wydajności, które są łatwe w użyciu, niezawodne i połączone z aplikacją. Oferta marki jest w stanie osiągnąć najwyższe poziomy efektywności i wszechstronności właśnie dzięki aplikacji hOn, platformie cyfrowej do zarządzania połączonymi rozwiązaniami Grupy, która zapewnia stały monitoring i kontrolę nad sprzętem gospodarstwa domowego – prezentowana jest ona po raz pierwszy z nowym logotypem i tożsamością wizualną.
Specjalne stanowiska hOn na stoisku pozwalają odwiedzającym odkryć, jak łączność może zwiększyć możliwości każdego produktu, oferując dodatkowe funkcje, usługi i materiały, aby korzystanie z aplikacji było naprawdę niezwykłym doświadczeniem.
Duże wrażenie robi strefa dedykowana nowym pralkom H-WASH 700 i H-WASH 500. Pralki mają całkowicie nowy design i klasę energetyczną A-20%, gwarantując doskonałe wyniki pracy, dbałość o nawet najbardziej delikatne tkaniny i maksymalną higienę. Ich wydajność może być dodatkowo zwiększona dzięki połączeniu z aplikacją hOn, która oferuje szeroki zakres dedykowanych programów, rozpoznając również symbole prania na etykietach. Użytkownicy mogą sprawdzić status cyklu prania, otrzymywać powiadomienia o konieczności rozwieszenia prania lub umieszczenia go w suszarce. Aplikacja sugeruje również optymalny cykl suszenia i odpowiedni czas jego trwania, dzięki synchronizacji obu urządzeń. Użytkownik ma także dostęp do aktualizacji dotyczących konserwacji i przypomnień, aby zachować sprawność urządzenia – optymalizując wyniki i zmniejszając marnotrawstwo.
Hoover przedstawia także New Collection 5 – linię sprzętu do zabudowy, która łączy zaawansowane technologie, najwyższej jakości materiały i design, który zadowoli wszystkie potrzeby związane z aranżacją kuchni. Prezentowane są piekarniki, kuchenki mikrofalowe, płyty grzewcze i okapy, a także zmywarka, wyróżniające się czarnym, matowym wykończeniem. Seria Hoover New Collection 5 jest szczególnie wszechstronna zarówno pod względem produktów, jak i designu. Wszystkie urządzenia współgrają ze sobą czystymi liniami i starannie wykonanymi detalami, także wersje slim eksponowane w tej samej strefie. Aplikacja hOn wzbogaca funkcjonalność sprzętu AGD, sugerując wybór najlepszego cyklu lub procesu, niezależnie czy chodzi o pranie czy gotowanie (poprzez kreatory, które w kilku prostych krokach wskazują najlepszy program, aby zoptymalizować wydajność).
Kolekcję uzupełniają dwa najnowocześniejsze produkty w swoich kategoriach. Zmywarka H-DISH 700 Pro w klasie energetycznej A wyróżnia się funkcjami mycia i dezynfekcji. Wyposażona jest w innowacyjną technologię Active Hygiene do dezynfekcji całej komory oraz w funkcję Dry Boost dla doskonałego suszenia naczyń. Wśród urządzeń chłodniczych prym wiedzie wolnostojąca lodówka H-COMBI 500 z dystrybutorem wody, która wyróżnia się ogromną pojemnością przy standardowych wymiarach, funkcją Panorama Light dla idealnej widoczności produktów w komorze lodówki oraz technologią Circle Fresh, która zapewnia najwyższą świeżość i konserwację żywności. Ponadto aplikacja hOn zapewnia, że jedzenie jest zawsze odpowiednio przechowywane, ostrzegając o awarii zasilania.
Wydajność sprzętu AGD gwarantują także inteligentne, uniwersalne i profesjonalne rozwiązania przeznaczone do ich pielęgnacji, ochrony i konserwacji marki Care+Protect. Detergenty tej marki to również zobowiązanie do zapewnienia lepszej wydajności i większej trwałości urządzeń AGD, ułatwiając jednocześnie konsumentom codzienne obowiązki i przyczyniając się do ochrony środowiska. Dzięki innowacyjnym funkcjom i dbałości o każdy szczegół, które wyróżniają rozwiązania marki od ponad stu lat, Hoover opierając się na swojej historii, opowiada nam o swojej przyszłości w świecie urządzeń gospodarstwa domowego.
* Testowano zgodnie z normą IEC 62885-2:2021 cl.5.12 przed i po kompresji.
**Objętość równoważna 1 litrowi po kompresji. Testowano przy użyciu proszku DMT8. Zastosowano dwa ruchy zapełnionego pojemnika w celu jego kompresji, objętość brutto.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.