Komunikat na stronie internetowej Starostwa Powiatowego głosi:
W związku z rozwojem sytuacji zagrożenia epidemiologicznego w kraju, działając w oparciu o zalecenia Prezesa Rady Ministrów i innych organów administracji rządowej, a także w trosce o życie i zdrowie Mieszkańców oraz osób przyjezdnych podjęto decyzję o wprowadzeniu zmian w obsłudze klientów Starostwa Powiatowego.
Począwszy od dnia 16 marca br.:
1. Budynek Starostwa Powiatowego w Lubartowie zostaje zamknięty dla interesantów
2. Sprawy urzędowe będą załatwiane wyłącznie telefonicznie oraz droga elektroniczną:
- Sekretariat: tel. 81 855 28 65, fax. 81 854 33 24, e-mail: starostwo@powiatlubartowski.pl
- Wydział Komunikacji, Transportu i Drogownictwa: tel. 81 855 27 16, 81 854 22 95, 81 854 33 15, 81 854 60 63, 81 854 13 54, e-mail: komunikacja@powiatlubartowski.pl
- Wydział Architektury i Budownictwa : tel. 81 855 20 61, 81 851 28 98, e-mail: budowictwo@powiatlubartowski.pl
- Referat ds. Ewidencji Gruntów: tel. 81 854 24 67, 81 855 20 70, e-mail: geo@powiatlubartowski.pl
- Referat ds. Gospodarki Nieruchomościami: tel. 81 855 24 67, e-mail: gosp.gruntami@powiatlubartowski.pl
- Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej: tel. 81 854 33 14, email: podgik@powiatlubartowski.pl
- poprzez platformę www.epuap.gov.pl oraz www.obywatel.gov.pl
3. W bardzo ważnych sprawach prosimy używać dzwonka umieszczonego przy drzwiach Urzędu