- Co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych - to kryteria jakie powinien spełniać kandydat na stanowisko sekretarza miasta Lubartów. Chętni mogą się zgłaszać do 4 listopada.
Nabór na sekretarza budzi kontorwersje.
Trzy komitety popierające burmistrza - Wspólny Lubartów, Wspólnota Lubartowska i Lubartowska Koalicja Samorządowa - zawarły przed pierwszą sesją (7 maja) porozumienie, w którym znalazł się zapis: "Kandydatem na zastępcę burmistrza Miasta będzie osoba wskazana przez klub radnych Wspólnota Lubartowska. Kandydatem na sekretarza Miasta będzie osoba wskazana przez klub radnych Lubartowska Koalicja Samorządowa". Andrzej Zieliński, przewodniczący klubu Lubartowska Koalicja Samorządowa, w rozmowie ze "Wspólnotą" powiedział:
- Proszę traktować ten zapis jako martwy. Konkurs jest otwarty, tak jak powinno być zgodnie z prawem. Nie będziemy jako klub radnych nikogo wskazywać ani rekomendować.
Burmistrz powołał komisję konkursową.
- W trakcie procedury naboru kandydatów na ww. wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Lubartów nie wyłoniono kandydata do zatrudnienia. W trakcie procedury naboru wpłynęła jedna oferta na ww. stanowisko. Osoba aplikująca nie spełniała wymogów formalnych - napisał. Dlatego ogłoszono nowy konkurs.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.