reklama
reklama

Powiat lubartowski: myślała, że rozmawia z pracownikiem banku. Pieniądze się ulotniły

Opublikowano:
Autor:

Powiat lubartowski: myślała, że rozmawia z pracownikiem banku. Pieniądze się ulotniły - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Informacje lubartowskie38 - letnia kobieta wysłała kilka kodów BLIK. Okazało się, że wykonywała polecenia oszusta. Straciła pieniądze.
reklama

Do 38 - letniej mieszkanki powiatu lubartowskiego zadzwonił mężczyzna podający się za pracownika banku.

- Oszust poinformował ją, że widzi na jej koncie ,,ruch środków pieniężnych”, spowodowany najprawdopodobniej złożonym wnioskiem o kredyt. Dodał, że zapewne ona nie ma podglądu do rachunku przez brak aktualizacji aplikacji. Oświadczył także, że jest możliwość cofnięcia tych środków i w tej sprawie skontaktuje się z nią dział techniczny. Za niedługo zadzwonił kolejny mężczyzna, który poprosił o zainstalowanie na telefonie aplikacji Zoom służącej do prowadzenia korespondencji. Gdy kobieta zainstalowała opisywany program w aplikacji wyświetliła się jej nazwa banku. Oszust oświadczył 38-latce, że odblokowac środki na koncie należy wygenerować kody Blik - opisuje zdarzenie sierż. szt. Jagoda Stanicka.

Kobieta wysłała kolejno sześć kodów BLIK, w sumie na 20 tys. zł. Oszust polecił jej także zamknięcie lokaty, na której było 13 tys. zł. Te pieniadze także padły łupem oszustów. Dopiero po pewnym czasie kobieta zorientowała się, że została oszukana. Łączne straciła 33 tys. zł. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama